Petriana predstavljena na sajmu Anuga 2025 u Kölnu

Brend Petriana tvrtke Fanon d.o.o. iz Petrijanca predstavio je svoja hladno prešana ulja na najvećem svjetskom sajmu hrane i pića – Anuga 2025, održanom od 4. do 8. listopada u Kölnu.
Na sajmu su posjetitelji imali priliku upoznati liniju vrhunskih ulja od uljane repice, suncokreta i lana, proizvedenih isključivo mehaničkim postupkom koji čuva njihov puni nutritivni profil.

S oko 8.000 izlagača iz više od 100 zemalja te desecima tisuća posjetitelja, Anuga je vodeći svjetski sajam prehrambene industrije. Održava se svake dvije godine i okuplja najvažnije proizvođače hrane, pića i prehrambenih tehnologija, nudeći uvid u globalne trendove i inovacije.

Za Petrianu, kao novi food brend tvrtke Fanon, sudjelovanje na Anugi predstavljalo je značajan iskorak u međunarodnu vidljivost i potvrdu kvalitete domaće proizvodnje.

„Anuga 2025 pokazala se kao iznimno uspješan i inspirativan sajam. Nastup na zajedničkom štandu Hrvatske gospodarske komore omogućio nam je jačanje prisutnosti u prehrambenom sektoru i uspostavu brojnih kvalitetnih kontakata. Bilo je to izvrsno iskustvo umrežavanja, promocije i povezivanja s partnerima iz cijele Europe. Zahvaljujemo HGK-u na podršci i organizaciji,“ istaknula je Tihana Novak Gerenčer, koordinatorica izvoza u Fanonu.

„Petriana je prvi iskorak Fanona u food segment, za koji je Anuga jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova. Sudjelovanjem na ovom sajmu Petriana je predstavljena široj, međunarodnoj publici, izgrađeni su kontakti s distributerima i partnerima diljem Europe i svijeta te potvrđena posvećenost kvaliteti, održivosti i lokalnoj proizvodnji. Sve to ojačalo je imidž Petriane kao proizvoda koji spaja tradiciju i suvremene prehrambene trendove,“ izjavio je Dejan Varga, direktor upravljanja strateškim proizvodima u Fanonu.

Posebnu pozornost posjetitelja privukla je premium metalna ambalaža ulja Petriana, koja se svojom estetikom i funkcionalnošću istaknula među klasičnim staklenim i plastičnim pakiranjima.

Na sajmu je predstavljena i mogućnost private labelinga po modelu „ključ u ruke“ — za partnere koji žele ponuditi hladno prešano ulje pod vlastitim brendom, uz jamstvo iste kvalitete, održivosti i transparentnosti po kojima je Petriana prepoznatljiva.